Už samotný názov Crosshill napovedá, že tento gravel bicykel sa nezľakne ani hôr. Vďaka sériovým plášťom šírky 37 mm poletíš po asfalte ako drak a v prípade, že uvidíš lákavú odbočku do lesa, nič ťa nezastaví ani tam. Hliníkový rám dopĺňa karbónová vidlica, ktorá vydrží aj veľmi nešetrné zaobchádzanie a vo výjazdoch, na dlhých rovinkách aj v rýchlych klesaniach vás podrží pohon Shimano GRX s 22-timi rýchlosťami. Tieto komponenty boli vyvinuté priamo pre gravel jazdenie, taže funkčnosť, výkon a spoľahlivosť sú na tvojej strane. O bezpečné zastavovanie sa starajú hydraulické kotúčové brzdy taktiež značky Shimano. Obe kolesá sú upnuté pomocou pevných osiek, jednoducho aby bol bicykel tuhý a premieňal tvoje pedálovanie bezo zbytku na pohyb vpred.
Rám: CROSSHILL GRAVEL SUPREME 4 ALLOY INTERNAL ROUTING
Materiál: hliník
Vidlica: Lapierre carbon blades, alloy steerer, 12mm thru axle
Hlavové zloženie: FSA ORBIT NO.57B SEMI-integrated
Prehadzovačka: SHIMANO GRX FD-RX810 SHADOW PLUS 11s
Prešmykač: SHIMANO GRX FD-RX810, W/BAND ADAPTOR
Radenie: Shimano GRX ST-RX600 2x11s
Počet rýchlostí: 2x11
Kazeta: Shimano HG70011 11-34T
Reťaz: KMC X11 SILVER/GREY 1/2"x11/128" W/ CL566R LINK
Kľuky: SHIMANO GRX FC-RX600 46/30T, 170 mm- XS/SM, 172.5 mm -Med, 175 mm-LG/XL
Stredové zloženie: SHIMANO EXTERNAL CUP
Brzdy: SHIMANO GRX RX600 HYDRAULIC FLATMOUNT / SHIMANO SM-RT70 160mm CENTERLOCK
Ráfiky: MAVIC XC621 32H 700c 622-21c
Náboje: LAPIERRE CENTERLOCK 32H 12mm E-THRU AXLE / LAPIERRE CENTERLOCK 32H 12mm E-THRU AXLE
Plášte: WTB Riddler 700x37c, Tan wall, Dual DNA compound, TCS Aramid bead
Sedlovka: LAPIERRE ALLOY STEALTH DROPPER POST Ø: 27.2mm L: 350mm O/S:12mm
Sedlo: SELLE ROYAL VIVO CO BRANDED SADDLE
Predstavec: LAPIERRE ALLOY Ø: 31.8mm R:6° L: XS/SM =90mm, MED = 100mm, LG = 110mm, XL = 120mm
Riadidlá: LAPIERRE ALLOY GRAVEL BAR 16DEG DROP FLARE XS/SM = 42 cm, MED = 44 cm, LG/XL= 46 cm
Gripy: LAPIERRE ELASTOMER TAPE BLACK/SHOCK PROOF, 3mm THICK
Pedále: STEEL CAGE NW-91K
Doplnkové informácie
Kategória: | Vypredany tovar |
Počet prevodov: | 2x11 |
Žiadne komentáre
Žiadne komentáre
Nový komentár